loading...
JOCK 77
ّّّّAli بازدید : 24 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

یه روز اینشتین و نیوتن داشتن با هم قایم موشک بازی می کردن. انیشتن چشم می ذاره و نیوتن میره پشت سر انیشتن یه مربع به ضلع یک متر می کشه و توی اون مربع می ایسته! 
وقتی شمارش انیشتن تموم میشه بر می گرده و نیوتن رو می بینه! میگه: نیوتن! سوک سوک! 
نیوتن میگه: من نیوتن نیستم! الان ثابت می کنم: مساحت این مربع 1 متر در 1 متر میشه 1 متر مربع و من هم که روی این مربع ایستادم! 
بنابراین نیوتن بر متر مربع میشه پاسکال

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به یکی میگن با توله سگ جمله بساز . میگه طول سگ ضربدر عرض سگ مساوی است با مساحت سگ .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد آوری کرد: من فقط برق رو اختراع کردم، جان مادرتون واسه قبضش به من فحش ندین!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه نفر یه بیست تومنی پیدا میکنه که وسطش سوراخ بوده . میگه اینم از شانس من . وسطش گوشه نداره .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از یه دیونه میپرسن چرا دیونه شدی ؟ میگه من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت . دختره زن بابام شد . پس زن من مادرزن پدرشوهرش شد . پدرم داماد من شد و من شدم پدرزن پدرم . دخترِ زنم پسر زایید که داداش من و نوه ی زنم بود ، پس نوه ی منم بود ، پس من پدربزرگ داداشم بودم . زن من پسری زایید ، زن پدرم خواهر ناتنی اون شد ، پس پسرم داداش منه ، پدرم داماد منه . زن پدرم دختر من و عروس من است . حالا بگو چرا دیونه شدم !

ّّّّAli بازدید : 22 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

بلوغ :
زنان بسیار سریعتر از مردان بالغ میشوند. اغلب دختران ۱۷ ساله میتوانند مانند یک انسان بالغ رفتار کنند. اغلب پسران ۱۷ ساله هنوز در عالم کودکانه بسر برده و رفتارهای ناپخته دارند. به همین دلیل است که اکثر دوستی های دوران دبیرستان به ندرت سرانجام پیدا میکنند.

 

قهوه تلخ:
فرض کنید چند زن و مرد در اتاقی نشته اند و ناگهان سریال قهوه تلخ شروع به پخش می شود. مردها فورا هیجان زده شده و شروع به خنده و همهمه میکنند، و حتی ممکن است ادای جهانگیر شاه دو لو را نیز درآورند. زنان چشمانشان را برگردانده و با گله و شکایت منتظر تمام شدنش میشوند.

 

دست خط:
مردها زیاد به دکوراسیون دست خطشان اهمیت نمیدهند. آنها از روش “خرچنگ غورباقه” استفاده میکنند. زنان از قلم های خوشبو و رنگارنگ استفاده کرده و به “ی” ها و “ن” ها قوس زیبایی میدهند. خواندن متنی که توسط یک زن نوشته شده، رنجی شاهانه است. حتی وقتی می خواهد ترکتان کند، در انتهای یادداشت یک شکلک در انتها آن میکشد.

 

حمام:
یک مرد حداکثر ۶ قلم جنس در حمام خود دارد – مسواک، خمیر دندان، خمیر اصلاح، خود تراش، یک قالب صابون و یک حوله. در حمام متعلق به یک زن معمولی بطور متوسط ۴۳۷ قلم جنس وجود دارد. یک مرد قادر نخواهد بود اغلب این اقلام را شناسایی کند.

بقیه در ادامه مطلب

 

خواروبار:
یک زن لیستی از جنسهای مورد نیازش را تهیه نموده و برای خریدن آنها به فروشگاه میرود. یک مرد آنقدر صبر میکند تا محتویات یخچال ته بکشد و سیب زمینی ها جوانه بزنند. آنگاه بسراغ خرید میرود. او هر چیزی را که خوب بنظر برسر می خرد.

 

بیرون رفتن:
وقتی مردی میگوید که برای بیرون رفتن حاضر است، یعنی برای بیرون رفتن حاضر است. وقتی زنی میگوید که برای بیرون رفتن حاضر است، یعنی ۴ ساعت بعد وقتی آرایشش تمام شد، آماده خواهد بود.

 

گربه:
زنان عاشق گربه هستند. مردان میگویند گربه ها را دوست دارند، اما در نبود زنان با لگد آنها را به بیرون پرتاب میکنند.

 

آینه:
مردها خودبین و مغرور هستند، آنها خودشان را در آینه چک میکنند. زنان بامزه اند، آنها تصویر خود را در هر سطح صیقلی بازدید میکنند — آینه، قاشق، پنجره های فروشگاه، برشته کننده ها، سر طاس آقای زلفیان…

 

تلفن:
مردان تلفن را به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال پیامهای کوتاه و ضروری به دیگران در نظر میگیرند. یک زن و دوستش می توانند به مدت دو هفته با هم باشند و بعد از جدا شدن و رسیدن به خانه، تلفن را برداشته و به مدت سه ساعت دیگر با هم شروع به صحبت کنند.

 

آدرس یابی:
وقتی یک زن در حال رانندگی احساس میکند که راه را گم کرده، کنار یک فروشگاه توقف کرده و از کسی که وارد است آدرس صحیح را میپرسد. مردان این را به نشانه ضعف میدانند. آنها هرگز برای پرسیدن آدرس نمی ایستند و به مدت دو ساعت به دور خودشان میچرخند و چیزهایی شبیه این میگویند: “فکر کنم یه راه بهتر پیدا کردم،” و “میدونم که باید همین نزدیکی باشه، اون مغازه طلا فروشی رو میشناسم.”

 

پذیرش اشتباه:
زنان بعضی اوقات قبول میکنند که اشتباه کردند. آخرین مردی که اشتباهش را پذیرفته ۲۵ قرن پیش از دنیا رفته است.

 

فرزند:
یک زن همه چیز را در مورد فرزندش می داند: قرارهای دکتر، مسابقات فوتبال، دوستان نزدیک و صمیمی، قرارهای رمانتیک، غذاهای مورد علاقه، اسرار، آرزوها و رویاها. یک مرد بطور سربسته و مبهم فقط میداند برخی افراد کم سن و سال هم در خانه زندگی میکنند.

 

لباس شیک پوشیدن:
یک زن برای رفتن به خرید، آب دادن به گلهای باغچه، بیرون گذاشتن سطل زباله و گرفتن بسته پستی لباس شیک می پوشد. یک مرد فقط هنگام رفتن به عروسی و یا مراسم ترحیم لباس رسمی برتن میکند.

 

شستن لباسها:
زنان هر چند روز یک بار لباسهایشان را میشویند. مردها تک تک لباس های موجود در کمد، حتی روپوش و اونیفرم جراحی هشت سال پیش خود را می پوشند و هنگامیکه لباس تمیزی باقی نماند، یک لباس کثیف بر تن نموده و کوه ایجاد شده از لباسهای چرک خود را با آژانس به خشک شویی منتقل میکنند.

 

عروسی:
هنگام یاد کردن از عروسی ها، زنان در مورد “مراسم جشن” صحبت میکنند، مردان درباره “میهمانی های دوران مجردی.”

 

اسباب بازی:
دختران کوچک عاشق عروسک بازی هستند و وقتی به سن ۱۱ یا ۱۲ سالگی میرسند علاقه شان را از دست میدهند. مردان هیچگاه از فکر اسباب بازی رها نمیشوند.

با بالا رفتن سن آنها اسباب بازی هایشان نیز گران قیمت تر و پیچیده تر میشوند.

نمونه های از اسباب بازیهای مردان: تلویزیون های مینیاتوری و کوچک، تلفنهای اتومبیل، مخلوط کن و آب میوه گیری، اکولایزرهای گرافیکی، آدم آهنی های کنترلی، گیمهای ویدئویی،

هر چیزی که روشن و خاموش شده، سر و صدا کند و حداقل برای کار کردن به شش باتری نیاز داشته باشد

ّّّّAli بازدید : 37 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

پدر از پسرش پرسید: امتحان ریاضی امروزت چطور بود؟

پسر: یكی از جوابهام غلط بود.

پدر: معلمتون چند تا سؤال داده بود؟

پسر:پنج تا.

پدر: این خیلی عالیه، پس بقیه سؤال ها رو درست حل كردی؟

پسر: نه دیگه، اصلا وقت نشد به بقیه نگاه كنم..!!

 

*******************************

 

مادر از دخترش پرسید: دخترم، چرا پر كردن نمكدونها این قدر طول كشید؟!
دختر: آخه سوراخهای سرش خیلی تنگ بود!!!

 

*******************************

 

به غضنفر میگن نظرت در باره ی توپ فوتبال چیه؟ یه كم فكر می كنه میگه:شطرنج گردالی..؟!

 

*******************************

 

از غضنفر میپرسن میدونی چرا غواصان از پشت میپرن تو دریا؟میگه خوب اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق

 

*******************************

 

غضنفر به خدا میگه 10000000 سال برات چقدره؟ میگه 1 دقیقه
غضنفر باز میگه ای خدا 10000000 تومان پول برات چقدره؟ میگه 1 تومان
میگه پس 1 تومان به من بده
خدا میگه 1 دقیقه واسا

 

*******************************

 

تهرانیه تو حج، پرده كعبه رو گرفته بود می گفت: خدایا توبه... دیگه برای غضنفر جوك نمی سازم! یه دفعه غضنفر میزنه رو شونش میگه : داداش قبله از كدوم طرفه؟ تهرانیه داد میزنه: خدایا! خاطره كه می تونم تعریف كنم؟

ّّّّAli بازدید : 27 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

ما به کسی رای می دهیم که ولایتی باشد؛ عادل باشد؛ عارف به مسایل مملکت باشد؛روحانی باشد؛ جایگاه جلیلی برای ایرانیان ایجاد کند؛ در مسایل مالی غرضی نداشته باشد؛رضایی جز رضای الهی را طلب نکند و اهل کار باشد مثلا قالیباف باشد.

ّّّّAli بازدید : 54 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

خیلی داستان غم انگیزه :(  قبل از اینکه بخونید حتماً یک نفس عمیق بکشید 



















  

指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなはやなたきたなよいさは早見たかあやバカにかわ鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあかさやなやまなたあかさなや帆な肉違耶なだや羅やわマヤなた名棚や探したい以下対する目指し回友人目指し差が愛するなたさるかなだ羅山な滝さやかあなやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚玉らはがやわまぁら花やなたまやかあさらやわはさたなは

واقعا خجالت نکشید زنیکه ی احمق؟؟؟؟!!!
من که اعصابم به هم ریخت !!!!!

 
ضمنا از بانوانی که مطلبو خوندن بخاطر استفاده از کلماته زشتی مثل  

 به شدت معذرت میخوام目指یاたま...

ّّّّAli بازدید : 28 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

می دونی اگه پرشیا با ۲۰۶ ازدواج کنه بچشون چی میشه ؟ میشه فولکس آخه ازدواج فامیلی بوده بچه عقب مونده شده

 

غضنفر صبح یه لیوان خاکشیر میخوره، تا شب پشتک میزنه که ته‌نشین نشه!

 

غضنفر ازژاپن برمیگرده.بهش میگن اونجامشکل زبان نداشتی؟میگه:من نه ولی ژاپنی هاچرا !

 

 

تو شهر حیف نون اینا (!) کراوات مد شده... تا الان ?? نفر تلفات داشته!

 

تو شهر حیف نون اینا برای اولین بار چرخ فلک نصب می کنن. حیف نون به شهرداری زنگ می زنه می گه دستتون درد نکنه، از وقتی پنکه بزرگه رو نصب کردین هوا خیلی خنک شده!

 

غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery

 

 

حیف نون می افته توی چاه، می گه خدا رو شکر تهش سوراخ نبود!

حیف نان کیس کامپیوترش رو میبره تعمیرگاه می گه آقا اینو برای ما تعمیر کن. مرده می گه: چه مشکلی داره؟ میگه: والا نمی دونم چرا چند روزه جا لیوانیش بیرون نمیاد!

 

حیف نان راننده اتوبوس بوده بعد یه مدت راننده مینی بوس می شه... می بینند که هیچی پول در نمیاره... پیگیر می شن می بینن که پولها رو پاره می کنه!!!

 

لره زنگ میزنه قم میگه آقا لطفا یه امام جمعه برای ما بفرستین... میگن:
یکی فرستادیم... لره میگه: اونو کشتیم باهاش امامزاده ساختیم یکی دیگه
بفرستین !!!

 

ترکه رو می برن دادگاه بهش میگن چرا زنت رو کشتی، اونم شب دوم عروسیت؟
میگه آخه باکره نبود.. میگن خوب همون شب اول می کشتیش، میگه آخه اون شب
بود..!!

 

 

چرخه زندگی مرد ها... در بچگی، مامان ذلیل... جوونی، دوست دختر ذلیل...میان سالی، زن ذلیل....پیری، فرزند ذلیل... بعد از مرگ، ذلیل مرده...

 

یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه: ما میریم یه دور میزنیم، بر می‌گردیم !

مگسه توی سالگرد ازدواجش، همسرش رو بغل می‌کنه و بهش میگه: عزیزم، من تو رو با هیچ گهی عوض نمی‌کنم...

 

ترکه میره کتابخونه کتابش رو پس میده... خانم کتابدار میگه: خوب کتابش جالب بود؟ میگه والا شخصیت زیاد داشت، داستان خاصی هم نداشت... کتابداره میگه: ای وای پس این شما بودین دفترچه تلفن منو برده بودین؟

 

می دونی آماره ازدواج در چه حیوونی بیشتر است ؟ .........تو حلزون چون هم خونه داره هم ماشین

 

مادره به بچش میگه : می دونم موهای خواهرت رو کشیدی شیطونه گولت زد. بچه هم میگه :آره ولی لگدی که تو دلش زدم ابتکار خودم بود

 

ترکه کارخانه عمامه سازی می زنه بعد از یک هفته پلمپش می کنند.بهش می
گن:تو کارت خوب بود جیکار کردی پلمپش کردند؟می رن تحقیق می کنند می بینند روی عمامه ها آرم نایک می زده

 

از لره می پرسن آرزوت چیه؟ میگه: دکتربشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم: متاسفم

 

ترکه زن ژاپنی میگیره هر پنج دقیقه بهش میگه خوب خوابت میاد برو بگیر
بخواب....!


لره با شلوار ورزشی میره مسجد بهش میگن چرا با شلوار ورزشی اومدی مسجد ؟
میگه امروز مسابقه قرآن دارم!

 

 

آبادانیه میره تهرون سوار اتوبوس میشه ، به راننده بلیط میده. راننده میگه آقا این بلیط ماله آبادانه ! آبادانیه میگه : کوکا چیشتو خوب باز کن ! روش نوشته آبادان و حومه!..


دو تا آبادانی به هم می رسن. اولی می گه: جات خالی دیروز رفتم شکار هفت تا خرگوش چهار تا آهو سه تا شیر شکار کردم.
دومی میگه: همش همین؟
اولی می گه: بابا، آخه با یک تیر مگه بیشتر از اینم می شه؟
دومی میگه : تازه تفنگم داشتی؟


آبادانیه میره تو یه کتابفروشی .... میگه : وولک پوستر مو رو داری ؟ ........... کتابفروش میگه : نه ........ آبادانیه می گه : وی ی ی تو هم تموم کردی ؟!!!


معلم: فعل کشیدن را صرف کن. شاگرد: کشیدم کشیدی پاره شد!


حیف نون سوار مترو می شه، تفنگ در میاره به راننده مترو می گه یالا برو دوبی!


به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!


حیف نون می افته توی چاه، می گه خدا رو شکر تهش سوراخ نبود!


دانش آموزی داشت سر کلاس چیزی می خورد، معلم پرسید چی می خوری؟ گفت: نمی خورم! آلو خشک رو گذاشتم توی دهانم تا خیس شه زنگ تفریح بخورم!

 

 

تومراسم ختم بلندگو می گه: مرحوم وصیت کرده سیاه نپوشین. حیف نون داد میزنه: مرحوم غلط کرده! ما به احترامش می پوشیم!


دو باجناق به نام های کافی ونعمت سوار یک خر بودند.
نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود، کافی بود.
کافی گفت همین هم که هست نعمت است!


اصفهانیه آب معدنی می خره، به زنش می گه حاج خانم آب بریز توش، این خیلی غلیظه!


رشتيه ميره كلاس غيرت،نصف شب زنش پاميشه بره توالت ميگه بشين خودم ميرم


خبرنگار از یه آبادانی میپرسه ، جمعیت آبادان چقدر هست؟ آبادانی در جواب میپرسه با حومه یا بدون حومه؟ خبرنگار میگه با حومه آبادانی میگه با حومه میشه هفتاد میلیون !!


طرف باباش مى میره, بهش میگن مراسم میگیرى؟ میگه نه میریم مشهد.


ضرب المثلهای به روز شده:1-سرش بو پیتزا سبزیجات میده .2- آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب.3-پرادو سواری دولا دولا نمیشه .4-پاتو از پارکتت درازتر نکن. 5- هری پاتر آخرش خوشه

 


یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه

ّّّّAli بازدید : 86 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

زن و مرد از راهی می رفتند، ماموران آنها را دیدند وآنها را خواستند!
پرسیدند شما چه نسبتی با هم دارید؟
زن و مرد جواب دادند زن و شوهریم
ماموران مدرک خواستند،
زن و مرد گفتند نداریم !
ماموران گفتند چگونه باور کنیم که شما زن و شوهرید ؟!
زن و مرد گفتند …

برای ثابت کردن این امرنشانه های فراوانی داریم … !

اول اینکه آن افرادی که شما می گویید دست در دست هم می روند،
ما دستهایمان از هم جداست!

دوم، آنها هنگام راه رفتن و صحبت کردن به هم نگاه می کنند،
ما رویمان به طرف دیگریست!

سوم آنکه آنها هنگام صحبت کردن و راه رفتن،با هم با احساس حرف می زنند،
ما احساسی به هم نداریم!

چهارم آنکه آنها با هم بگو بخند می کنند،
می بینید که، ما غمگینیم!

پنجم، آنها چسبیده به هم راه می روند،
اما یکی ازما جلوترازدیگری می رود!

ششم آنکه آنها هنگام با هم بودن کیکی، بستنی ای، چیزی می خورند،
ما هیچ نمی خوریم!

هفتم، آنها هنگام با هم بودن بهترین لباسهایشان را می پوشند،
ما لباسهای کهنه تنمان است.. !

هشتم، …

ماموران گفتند
خیلی خوب،
بروید،
بروید،..
فقط بروید … !

ّّّّAli بازدید : 36 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند

چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک

.

.

.

دوبیتی ویژه تبریک تولد

به زبانی که توان گفت تورا می گویم / به زمانی که توان رفت تو را می جویم

جمله ها قاصر و عاجز ز بیانند ولی / بنده تبریک تولد به زمان خوشیت می گویم

.

.

.

اس ام اس طنز تبریک تولد

عزیزم تولدت مبارک

ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !

.

.

.

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .

تولدت مبارک

.

.

.

شعر تبریک تولد

میلادت ای دوست مبارک باشد

پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد

ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد

دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

.

.

.

پیامک تبریک تولد

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .

.

.

.

با من باشی دوست دارم/ تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

.

.

.

متن زیبا برای تبریک تولد

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک

.

.

.

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

تولدت مبارک

.

.

.

جملات تبریک تولد

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

.

.

.

وجود زیبایت وارد دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

ّّّّAli بازدید : 27 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«اس ام اس تولد امام جواد (ع)»

 

برخيز به شادى، گه برخاستن است

چون شادى امشب ز گنه تاختن است

امشب شب ميلاد تقى هست و شب

عيدى ز جواد و اهل بيت خواستن است

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

خوش باش كه قلب شيعه شاد است امشب

كار همه بر وفق مراد است امشب

درهاى بهشت آرزو باز شده است

چون شام ولادت جواد است امشب

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

ميلاد تقى نهم امام است امروز

در كشور جود، بار عام است امروز

تبريك فرشتگان به درگاه رضا

هم در صلوات است و سلام است امروز

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امشب رضويون همه شادند

دل در حرم رضا نهادند همه

عيدى ولادت از پدر مى‏ گيرند

خشنود ز مقدم جوادند همه

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

می دهد عیدی رضا(ع) بر شیعیان و دوستانش

جشنی از بهر پسر، شاه خراسان دارد امشب

میلاد امام جواد(ع) مبارک

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

آفتابی امشب از بیت رضا سر میزند

کودکی لبخند در دامان مادر میزند

آن که جودش خیره سازد چشم هر فرزانه را

و آن که با علمش به جان خصم آذر میزند

میلاد امام جواد(ع) مبارک

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

شد باز به روی خلق، باب برکات

ای غرق گنه رسید کشتی نجات

زن دست به دامان جواد و بفرست

بر احمد و آل او دمادم صلوات

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

آسمان معرفت ، گنج سخا ، دریای جود

شهر فضل و دانش و بخشش بیاید در وجود

در شب میلاد مسعود شه خوبان جواد

حق به روی عالم و آدم در رحمت گشود

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد آن شه ملک بود

که بد عالم علم غیب و شهود

ز تقوی «تقی» بود آن نور پاک

ز بخشش «جواد» آن مه تابنک

ابوجعفر آن رهبر انس و جان

فروغ خدا از جمالش عیان

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

پیشوای اهل ایمان مرکز تقوا تقی

مقتدای اهل ایقان کعبه دل هاستی

با شکوه مرتضی فرزند دلبند رضا

قرة العین نبی نور دل زهراستی

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

اي كوي تو قبله ي مراد ادركني

اي دادرس روز معاد ادكني

اي گشته زفرط جود و احسان و عطا

مشهور و ملقب به جواد ادركني

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

دلها زقدم دوست شاد است امشب

سيراب زچشمه ي مراد است امشب

بشگفته تقي شكوفه ي باغ رضا

فرخنده ولادت جواد است امشب

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

اي روضه ي رضوان رضا ادركني

سرحلقه ي خوبان خدا ادركني

درجود و كرم نيامده در عالم

دستي به كريمي شما ادركني

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

اي حجت برحق خدا ادركني

محبوب تمام اوليا ادركني

اي آنكه به بركت قدومت هستي

دلداده حضرت رضا ادركني

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

اين كودك نازنين امير دلهاست

او باب مراد است و جواد ابن الرضاست

از آمدن او به محمد سوگند

خوشحال تر از امام هشتم زهراست

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

هر كس به زمانه سر سپارد به جواد

كار دو جهان وا بگذارد به جواد

از ساحت ثامن الحجج فيض برد

از بسكه رضا علاقه دارد به جواد

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

شب تولد درياي جـود و احسان است

رسد به گوش سماواتيان ، سرود جواد

قدم به عرشه ی زين براق نور نهاد

به سوي حضرت سبحان بود صعود جواد

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد(ع): مؤمن به سه ویژگی نیاز دارد:

توفیق از جانب خدا، واعظی از درون و پذیرش نصحیت از ناصحین.

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد(ع) می فرمایند: عزتمندی مؤمن در بی نیازی او از مردم است.

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد(ع): امر به معروف و نهی از منکر دو آفریده خداوند هستند،

پس هر که آن دو را یاری کند، عزیز می شود، و هر که آن دو را وانهد خار می شود.

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد(ع): سه چیز است که در اثر آن، بنده به مقام رضوان الهی می رسد:

استغفار فراوان، فروتنی و زیاد صدقه دادن.

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

امام جواد(ع): افزونی نعمت از جانب خداوند بریده نشود تا شکرگزاری از سوی بندگان بریده شود.

«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»

 

 

 

 

اس ام اس تولد امام جواد (ع)

 

هرگاه قصد روی تو ابن الرضا کنم

با نام تو خدای دلم را صدا کنم

گویند جود توست فزون از جوادها

با ذکر یا جواد دلت را رضا کنم

ّّّّAli بازدید : 23 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گل آرید و گل ریزید ماه رجب آمد / انگار که بر باده خورانش طرب آمد

گل بویید و گل جویید که باز هم / هنگامه غفران الهی رجب آمد . . .

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

رجب هنگامه راز و نیاز است

برای عاشقان فصل نماز است

رجب درگاه غفران الهی

برای بندگانش باز باز است

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند،

لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب

و بهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند

و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حدیث قدسى:

ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛

هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب؛ ماه توحید و هم نشینی با محبوب و موسم نجوا

و سخن گفتن با حضرت دوست است. حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حدیث قدسى:

ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛

هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

پیامبر اکرم (صلى ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) :

رجب ماه بارش رحمت الهى است.

خداوند در این ماه رحمت خود را بربندگانش فرو مى‏ریزد

حلول ماه مبارک رجب، مبارک

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب فصل روئیدن جوانه های عاشقانه زیستن

و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت،

و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب ماه هنی آمده / بعثت شیرین نبی آمده

شاد شو ای شیعه دوباره که چون / ماه ولادت علی آمده . . .

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

دوستان مژده که آماده بساط طرب است

طرب ماست که خالی ز ملال و تعب است

هر کجا خلقت پاک است بشر یا که ملک

همه در وجد و سرورند که ماه رجب است . . .

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حدیث قدسى:

ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛

هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.

حلول ماه مبارک رجب، مبارک

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

بیا که مژده رحمت رسید و خواند سروش

سرود تهنیت خسرو خجسته نسب

هلال ماه رجب شد چو از افق پیدا

در آمد آن مَه من با هزار وجد و طرب

ز برج علم، درخشان ستاره‌ای بدمید

که مِهر و مَه ز فروغش به حیرت‌اند و عجب

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

هلال ماه رجب! ناز کن به ماه تمام

ز یازده مه دیگر تو را سلام سلام

سلام بر تو که در دامن تو می‌تابد

فروغ حسن خدا از جمال چار امام

ولادت دو محمد، ولادت دو علی

کدام ماه، چنینش سعادت است و مقام؟

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

پیامبر اکرم (صل الله‏ علیه‏ و‏آله):

در بهشت قصرى است که جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمى‏شوند .

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب ماه خدا است و در آن، رحمت الهى بر بندگان پیوسته و انبوه ریزش می‌کند.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب، رشته پیوند از پا فتادگان طریق دوست با اوست

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حلول ماه رجب المرجب ، ماه ریزش باران رحمت الهی بر رجبیون مبارک

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

در زلال آفتاب نگاه خداوند، قنوت عشق را عاشقانه به زمزمه می نشینیم،

در ماه رجب که سجاده ای به وسعت هستی گسترده است

مرا از دعایتان بی نصیب مگذارید.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

ماه رجب آمده در‌های آسمان را برای پذیرش تضرع‌های

عاشقانه‌ بندگانِ ذات اقدس الهی می‌گشایند، نگاهت به آسمان باشد.

التماس دعا

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

فرا رسیدن ماه رجب ، ماه نیایش و روزهای بارش چشم های خاکیان

بر شما آسمانیان مبارک باد و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم

بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان علی اگر نگیرم چه کنم

حلول ماه مبارک رجب، ماه امام علی(علیه السلام) مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

فرشته ها در ماه رجب برای آزادی انسانها از دستان شیطان

و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده

و منتظر ندای بنده های خدا هستند.حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

امام کاظم (علیه‏السلام):

رجب ماه بزرگى است که خداوند پاداش نیکى‏ها را

در آن دو چندان و گناهان را پاک مى‏کند.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حلول ماه مبارک رجب،

ماه مولای متقیان، امیرالمؤمنین (علیه السلام) بر شما مبارک باد.

 

♣♣♣♣♣اس ام اس ماه رجب♣♣♣♣♣

 

حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه تکانی دل ها

بر مشتاقان کوی دوست مبارک باد.

ّّّّAli بازدید : 28 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هوا بدجورى توفانى بود و آن پسر و دختر کوچولو حسابى از سرما مچاله شده بودند. هردو لباس‌هاى کهنه و گشادى به تن داشتند و پشت در خانه مى‌لرزيدند.
پسرک پرسيد: «ببخشين خانم! کاغذ باطله دارين» کاغذ باطله نداشتم و وضع مالى خودمان هم چنگى به دل نمى زد و نمى توانستم به آن ها کمکي کنم. مى‌خواستم يک جورى از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهاى کوچک آن ها افتاد که توى دمپايى‌هاى کهنه کوچکشان قرمز شده بود.
گفتم: «بيايين تو يه فنجون شيرکاکائوى گرم براتون درست کنم.» آن ها را داخل آشپزخانه بردم و کنار بخارى نشاندم تا پاهاي شان را گرم کنند. بعد يک فنجان شيرکاکائو و کمى نان برشته و مربا به آن ها دادم و مشغول کار خودم شدم. زير چشمى ديدم که دختر کوچولو فنجان خالى را در دستش گرفت و خيره به آن نگاه کرد.بعد پرسيد: «ببخشين خانم! شما پولدارين؟ »نگاهى به روکش نخ نماى مبل هايمان انداختم و گفتم: «من اوه نه!» دختر کوچولو فنجان را با احتياط روى نعلبکى گذاشت و گفت: «آخه رنگ فنجون و نعلبکى‌اش به هم مى خوره.»

آن ها درحالى که بسته‌هاى کاغذى را جلوى صورتشان گرفته بودند تا باران به صورتشان شلاق نزند، رفتند.
فنجان هاى سفالى آبى رنگ را برداشتم و براى اولين بار در عمرم به رنگ آن‌ها دقت کردم. بعد سيب زمينى ها را داخل آبگوشت ريختم و هم زدم. سيب زمينى، آبگوشت، سقفى بالاى سرم، همسرم، يک شغل خوب و دائمى، همه اين ها به هم مى آمدند.
صندلى ها را از جلوى بخارى برداشتم و سرجايشان گذاشتم و اتاق نشيمن کوچک خانه مان را مرتب کردم. لکه هاى کوچک دمپايى را از کنار بخارى، پاک نکردم. مى خواهم هميشه آن ها را همان جا نگه دارم که هيچ وقت يادم نرود چه آدم ثروتمندى هستم.
دلم مي خواهد براي فردايي بهتر تلاش کنم.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
سلام در وبلاگ من بروزترین جوک ها و اس ام اس ها قرار داده می شود آنها را بخوانید برای یکدیگر بگویید و از تمام آنها لذت ببرید با تشکرjock77 **نظر یادتون نره**
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبلاگ من راضی هستید؟
    به نظر شما می خواهید چه مطلبی بیشتر در وبلاگ قرار بگیرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 2,092
  • بازدید کلی : 28,947
  • کدهای اختصاصی